رنـگ روغنی
مات، نیمه مات و براق
رنـگ اکریلیک
مات، نیمه مات و براق
ابـزار کـار
غلطک، قلمو، کاردک و ...
آمــوزش
آموزش، راهنمایی و ...
آموزش پتینه رنگ با بگینگ یا آپارات

ارسال شده در 4 سال پیش در دسته بندی موضوعی آموزش توسط Painter manager

آموزش پتینه رنگ با بگینگ یا آپارات

این نوع تکنیک پتینه خیلی شبیه پتینه طرح چرم با غلطک هست

پتینه طرح گل

این دو ابزاری که شما در عکس میبینید کارایشون یکی هست و فقط pattern یا طرحی که روی سطح میندازه متفاوت هست اونم به خاطر سایز ابزار و چرم کار شده روی اونا هست .

ابزار چهار گوش نوع طرحی که ایجاد میکنه فاصله دار تر و اون طرح گرد هم نزدیک و متراکم تر هست .

فروشگاه های لوازم هنری یا فروشگاه های رنگ به این 2 ابزار اصولاً بگینگ یا آپارات و به ابزار کوچیکتر بگینگ طرح گل هم میگن .

این 2 ابزار در صورت شستشویی درست و نگهداری صحیح قابل استفاده برای دفعات خیلی زیادی هستند . ( فقط باید بعد از اتمام کار سریع ابزار خودتون رو با شوینده مخصوص همون رنگ بشورید همین )

آموزش

مرحله اول :

اول رنگ اصلی خودتون رو روی دیوار اجرا میکنید این رنگ میتونه سفید یا هر رنگه دیگه ای باشه و این رنگ رو باید با پوشش کامل بزنید حدودا 3 دست کامل و بین 12 ساعت تا 24 ساعت صبر کنید تا رنگ کاملا خشک بشه .

مرحله دوم

حالا شما میتونید رنگ مرحله دوم رو اجرا کنید اما این ابزار یه نکته داره یسری از مجری ها و اساتید پتینه این ابزار رو در داخل رنگ زده و رنگ رو روی دیوار انتقال میدن و یسری دیگه از دوستان هم رنگ رو با غلطک روی سطح اجرا میکنن و قبل از اینکه رنگ خشک بشه با ابزار بگینگ روی اون میزنن و رنگ های خشک نشده رو برمیدان و طرح اجرا میشه . این کار بستگی به نوع تکنیک و تجربه شما دوستان داره .

برای دوستانی که میخوان رنگ رو بردارن از روی سطح میتونید به صفحه پتینه طرح چرم با غلطک هم مراجعه کنید که هم فیلم آموزشی اونجا داریم و هم توضیحات بسیار کاملی برای اجرا این ابزار ها وجود داره.

امیدوارم این آموزش هم کمک کننده بوده باشه.

لینک های کمکی :

فیلم آموزشی پتینه با خمیر تکسچر

آموزش پتینه طرح چوب

آموزش شستشو ابزار رنگ


دیدگاه ها
ناجی سافت
ناجی سافت
0    0

وقتش رسیده که خودت مدیر کسب و کارت باشی ناجی سافت ، تنها ارائه دهنده راهکارهای هوشمند بین المللی در ایران - طراحی وبسایت های هوشمند شخصی ، فروشگاهی - طراحی اپلیکیشن های پیشرو با قابلیت نصب برروی تمام سیستم های عامل (بدون تاثیرپذیری از تحریم) - ارائه راهکارهای فروش انلاین و دیجیتال مارکتینگ - اموزش زبان های برنامه نویسی به صورت پروژه محور در کنار شما هستیم https://najisoftco.com

3 سال پیش

حمید
حمید
0    0

سلام‌ مهر بکینگ‌ پتینه‌ کاری رو میخاستم

1 سال پیش

شما می توانید درگاه خود را در مورد این پست با استفاده از فرم زیر برای ما ارسال نمائید :

آخرین ویدیو هاویدیو های بیشتر

آیا نیاز به راهنمایی و یا کمک بیشتری دارید ؟

صفحه ما رو توی اینستاگرام فالو کنید و از اخرین خبر ها، نمونه کار ها، آموزش ها، جشنواره ها و ... ما با خبر بشید !


اینستاگرام پیگوکار